728x90 AdSpace

atribusi

RENUNGAN

RENUNGAN

Kamis, 15 Maret 2018

WAHAI KEKASIHKU,

engkau yang ku harapakan dan kini engkau memeberi sepangkal cinta
Photo Dok Jhon Tigii
WAHAI KEKASIHKU,
bisakah kau mendengarkan aku walau kini tempat mu
jauh berbeda tak pernah terfikirkan dalam benakku
Aku rindu di dekatmu, kini engkau tiada jauhlah hatiku
kau letakan dalam samudra kini tiada lagi bahagia yang aku rasakala
hampa di temani duka.
Tiada yang indah setelah engkau tiada memukul sepiku,
terusik jiwa ku bebanlah semakin kian ku membisu
apalah dalam benaku.
Kau tak mungkin kembali di hadapanku aku lemah,temanilah
walau hanya sejenak habiskan waktu untuk memikirkan
kamu semakin jauh semakin aku terluka.
Ketika semua orang tersenyum dalam selimut
bahagia jatuhlah aku,
 air mata di pipiku tiada yang menghapus tiada yang mengobati.
Engkau telah pergi, engkau telah tiada tinggalkan
 mulut yang terbungkam, hanya doa dan air mata.


Tidak ada komentar: